Reklama2006-05-18
0

Papieska kampania

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej i jej członkowie wspierają kampanię promującą pielgrzymkę Ojca Świętego Benedykta XVI do Polski.

Akcja przygotowana została przez Katolicką Agencję Informacyjną we współpracy z firmą Allianz.

Wizerunek Papieża Benedykta XVI opatrzony hasłem polskiej pielgrzymki prezentowany jest od połowy maja na plakatach, które umieszczone są na nośnikach reklamowych firm reklamy zewnętrznej. Powierzchnie ekspozycyjne na city lightach w największych miastach Polski udostępniły: AMS S.A. i Clear Channel Poland, plakaty szerokoformatowe w Warszawie, Krakowie, Częstochowie i na Śląsku umieszczone są na nośnikach firm: Cityboard Media oraz Ströer out of home media. Do wspólnej akcji włączyły się również firmy, które nie należą do Izby: euroAWK z Wrocławia oraz JCDecaux Airport z Warszawy. Plakaty prezentowane są również na tablicach plakatowych należących do różnych parafii, które umiejscowiono przy kościołach. Łącznie prawie 900 plakatów na city lightach (wolnostojących i w wiatach przystankowych) oraz blisko 300 na tablicach wielkoformatowych.

   

Środowisko reklamy zewnętrznej nie po raz pierwszy uczestniczy w akcji promowania pielgrzymki Ojca Świętego do Polski. Wcześniej angażowało się aktywnie w tego typu akcje podczas wizyt Jana Pawła II w Ojczyźnie.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas