Wystartowała nowa kampania wizerunkowa Radia TOK FM. Działania obejmują internet, kina, tablice ledowe, billboardy oraz taksówki. Akcja zależnie od medium ma różny charakter.
Na dziewięciu ekranach LED w Warszawie od godziny 7:00 do 21:00 są prezentowane zapowiedzi nadchodzących programów w Radiu TOK FM oraz informacje o trwających audycjach. Te same informacje równocześnie pojawiają się w reklamach na portalach Onet.pl i Gazeta.pl.
Kampania obejmuje również projekcje filmu reklamowego Radia TOK FM w kinach sieci Helios i Cinema City. W filmie występują gwiazdy sztandarowego programu stacji Poranka Radia TOK FM: Janina Paradowska, Dominika Wielowieyska, Tomasz Sekielski, Jan Wróbel i Jacek Żakowski.
Poranek Tok FM jest też promowany na 60 billboardach w Lublinie i Toruniu - największych miastach spośród siedmiu, w których rozgłośnia rozpoczęła nadawanie jesienią 2012 roku.
Równolegle trwa akcja promocyjna w taksówkach w Warszawie (MPT i Euro Taxi), Lublinie (Echo Taxi ) i Toruniu (Puls Taxi), gdzie pasażerom rozdawane są magnesy z logo i lokalną częstotliwością Radia TOK FM.
Za kreację internetową odpowiada Leniva Studio, film promocyjny został wyprodukowany w Studiu SVG. W kampanii outdoorowej wykorzystywane są nośniki AMS i Stroer.
Z danych Radio Track wynika, że średni udział Radia TOK FM w okresie od lutego do kwietnia br. wyniósł 1 proc. (więcej na ten temat).