Radio2011-06-01
5

Paradowska, Wielowieyska, Żakowski, Wróbel i Mosz rozmawiają w kampanii Tok FM

Pod hasłem „Zobacz, jak rozmawiają” startuje kampania reklamowa radia Tok FM (Agora). Akcja - promującą poranne programy stacji - obejmuje prasę, internet i outdoor.

W ruszającej właśnie kampanii Tok FM reklamowane są przede wszystkim poranne programy tej stacji oraz magazyn „EKG - Ekonomia, Kapitał, Gospodarka”. W poszczególnych reklamach występują gospodarze tych audycji: Janina Paradowska, Dominika Wielowieyska, Jacek Żakowski, Jan Wróbel i Tadeusz Mosz. W jesiennej odsłonie akcji pojawi się również Łukasz Grass.



Kampania informuje, że prowadzone przez nich audycje można oglądać dzięki transmisji wideo dostępnej w serwisie Tokfm.pl. Wskazuje na to hasło „Zobacz, jak rozmawiają” oraz stylistyka layoutów nawiązująca do okna przeglądarki internetowej z oglądanym programem.

Akcja reklamowa - której pierwszy etap potrwa do końca czerwca - obejmuje prasę („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, „Metro”, „Polityka” i „Forum”), internet (serwisy grupy Gazeta.pl i w inne strony) oraz outdoor (nośniki AMS). Pomysłodawcą kampanii jest Aneta Pytrus, szefowa promocji Tok FM, a kreacją i planowaniem mediów zajął się dział promocji rozgłośni.

 

Autor:tw

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas