Reklama2005-07-13
0

Paralotna dla Nikona w wielkim formacie

Rozpoczeła się kampania outdoorowa lustrzanki cyfrowej i modelu D50, do której kreację przygotowała agencja reklamowa Paralotna.

Kampania eksponowana na wielkich formatach - siatki i vinyle - ma na celu wsparcie trwającej obecnie kampanii prasowej, a także przypomnienie potencjalnym konsumentom lustrzanek cyfrowych Nikona, że do sprzedaży został wprowadzony nowy model lustrzanki cyfrowej, D50.

              

Kreacje Paralotnej można oglądać m.in. na ścianie bocznej Domów Towarowych Centrum w Warszawie, na Rynku w Gdańsku i w Krakowie, a także Łodzi i w Rzeszowie.
 
Klient: Nikon

Przedstawiciel Klienta: Katarzyna Romaniuk, Agnieszka Bischoff.

Agencja: Paralotna

Przedstwiciel Agencji: Agnieszka Kotkowska.

Dyr. kreatywny: Michał Holewjusz, Paweł Lis

Dyr. Artystyczny: Paweł Lis

Copywriter: Mariusz Bagan.

Dom mediowy: Mastermind Group

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas