Reklama2007-06-01
0

Paralotna dla Winiar

Agencja Reklamowa Paralotna w ramach współpracy z Nestle Polska przygotowała promocję konsumencką dla produktu Danie w 5 minut pt. Nagród RozDanie.

Celem promocji jest wzrost zainteresowania i sprzedaży dwóch głównych smaków Dania w 5 minut  - „Spaghetti po Bolońsku” oraz „Ziemniaki puree z grzankami i smażoną cebulą”.

   

Główne kanały komunikacji wykorzystywane przy promocji to prasa targetowana, materiały POS w sklepach oraz w salonach Partnerów  (Piaggio, Cropp), dodatkowe akcje w turystycznych miejscowościach nadmorskich oraz aktywność w radio.

Nagrodami w promocji są skutery Piaggio, talony na ubrania Cropp oraz odtwarzacze CD/mp3.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas