Reklama2007-05-22
0

Paralotna promuje Carensa w TV

Agencja Paralotna przygotowała dla KIA MOTORS kampanie reklamującą model Carens.

Kampania pod hasłem "Mini van, maksi gwarancja" ma promować minivana KIA oraz silnie eksponować informacje o wydłużonej 5 letniej gwarancji na cały samochód.

Strategicznie kampania jest kontynuacja działań mających na celu budowę wizerunku marki KIA, jako producenta dobrej jakości,nowoczesnych samochodów.

      

W ramach kampanii Agencja Paralotna przygotowała 10 sekundowy spot telewizyjny (TVN, Polsat), przygotowała adaptacje 30 sekundowego spotu telewizyjnego i różnorodne formy reklamy internetowej (onet.pl, gazeta.pl, wp.pl).

Klient: KIA Motors
Przedstawiciel klienta: Grzegorz Lesniczek
Agencja: Paralotna
Przedstawiciel agencji: Radek Maciorowski
Dyr. Kreatywni: Michal Holewjusz, Pawel Lis
Art director: Olaf Kulinczyk
Copywriter: Mariusz Bagan
Media: TV, internet
Czas trwania: maj 2007.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas