Paralotna przygotowala kolejną kampanie dla KIA Motors. Tym razem promowany jest model KIA Cerato.
Reklama "Rodzinny punkt widzenia' podkreśla takie cechy samochodu jak komfortowe, przestronne wnętrze czy dynamiczny a jednocześnie oszczędny silnik pozycjonując Cerato jako doskonały wybór dla klientów poszukujących samochodu rodzinnego.
Kampania prowadzona w prasie ogólnopolskiej i branżowej oraz w internecie potrwa od 1 do 30 listopada.
Planowaniem i zakupem mediów zajmuje sie dom mediowy Media Direction OMD.
Klient: KIA Motors
Przeds. klienta: Grzegorz Leśniczek
Agencja: Paralotna
Przeds. agencji: Paweł Miklaszewski
Dyr. Kreatywny: Michał Holewjusz, Paweł Lis
Dyr. artystyczny: Paweł Lis
Copywiter: Mariusz Bagan
Media: Prasa, Internet
Czas: listopad