Reklama2005-01-28
0

Paralotna wypromowała lidera

Nikon w pod koniec 2004 roku bardzo wyraźnie zwiększył swoje udziały w rynku aparatów cyfrowych

Wzrost ten to 18 % udziału ilościowego w rynku aparatów cyfrowych  - panel GFK, okres październik listopad. Ponieważ Nikon stał się pierwszą wśród firmą fotograficznych, agencja reklamowa Paralotna przygotowała kampanie „Kolor Lidera” mająca na celu poinformowanie branży fotograficznej i IT o odniesionym sukcesie.

Kampania rozpocznie się w lutym w pismach fotograficznych.

Działania reklamowe prowadzone są w prasie fotograficznej, branżowej: Foto, Foto Kurier i Pozytyw, Fotografia Cyfrowa, CRN.

Czas trwania kampanii: luty 2005

Klient: Katarzyna Romaniuk, Agnieszka Bischoff

Agencja: Edyta Michalak, Radek Maciorowski

Kreację przygotował: Michał Holewjusz.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas