Reklama2011-04-28
0

Partner ASM będzie promować Primaverę w sklepach

San Benedetto powierzył agencji Partner ASM obsługę marketingową marki Primavera w punktach handlowych. Zlecenie obejmuje ponad 160 sklepów, m.in. hipermarkety sieci Tesco, Real, Makro, E.Leclerc i Kaufland.

Partner ASM zajmie przede wszystkim wzmacnianiem potencjału półkowego i zwiększaniem dystrybucji wody źródlanej Primavera. Ponadto będzie odpowiadać za  wygląd ekspozycji i dostępność tych produktów, negocjowanie ekspozycji dodatkowych oraz dystrybucję materiałów POS.

Firma San Benedetto, do której należy marka Primavera, i agencja Partner ASM nie ujawniają, jak długo potrwa ta współpraca.

Autor:tw

Więcej informacji:Partner ASM, Primavera

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas