Reklama2011-03-17
0

Partner ASM merchandisingowo dla Rolnika

Agencja Partner ASM rozpoczyna obsługę firmy Rolnik w zakresie merchandisingu w sieciach handlu nowoczesnego. Poprzednio zajmowały się tym agencje Focus i Work Service.

Partner ASM zajmie się prowadzeniem działań dla firmy Rolnik w punktach handlu nowoczesnego w całej Polsce. Umowa przewiduje stopniowe przejmowanie obsługi przez agencję od poprzednio współpracujących z Rolnikiem agencji Focus i Work Service.

Co kilka tygodni do obszaru obsługiwanego przez Partner ASM dołączany jest kolejny region. Obecnie są to m.in. regiony: śląski, łódzki, pomorski, zachodniopomorski i warszawski. Docelowo obsługa obejmie 250 punktów handlowych w całej Polsce należących do sieci Tesco, Real, Makro, Selgros, Suchan i E.Leclerc. Planowo cały proces ma zostać zakończony na przełomie maja i czerwca.

Partner ASM zajmie się dla Rolnika pełną obsługą z zakresu merchandisingu, m.in. wzmacnianiem potencjału półkowego, zwiększaniem dystrybucji produktów tej firmy, dbaniem o wygląd ekspozycji klienta i dostępność produktów na półce, negocjowaniem ekspozycji dodatkowych oraz dystrybucją materiałów POS.

Autor:tw

Więcej informacji:Partner ASM, merchandising, Rolnik

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas