PR2009-05-26
0

Partner of Promotion dla Carlsberg Polska

Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z Carlsberg Polska.Agencja będzie zajmować się działaniami CSR i komunikacjąwewnętrzną koncernu oraz prowadzić jego biuro prasowe.

W ramach rozpoczynanej właśnie obsługi Carlsberg Polska agencjaPartner of Promotion będzie się zajmowała przygotowaniem iwdrożeniem strategii działań CSR koncernu na najbliższe lata,prowadziła jego komunikację z mediami oraz koordynowała współpracęz partnerami z sektora NGO.
- Zdecydowaliśmy się na wybór Partner of Promotion ze względu najej bogate doświadczenie w prowadzeniu programów CSR oraz kreatywnepropozycje działań PR, które zostały idealnie dostosowane donaszych potrzeb - uzasadnia Melania Popiel, dyrektor komunikacjiCarlsberg Polska.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas