PR2013-09-16
1

Partner of Promotion otwiera placówki w Chinach

Agencja public relations Partner of Promotion otworzyła dwie stałe placówki partnerskie w Chinach, w ramach porozumienia z chińską agencją PR People Consultancy. Oddziały będą funkcjonować w Pekinie i Szanghaju.

Decyzja o otwarciu placówek w Azji wynika ze strategii rozwoju Partner of Promotion, która od lat realizuje projekty w wielu regionach świata. - Chiny to jeden z bardzo perspektywicznych kierunków dla polskich firm. Dzięki placówkom partnerskich w Pekinie i Szanghaju możemy zaoferować klientom prowadzenie działań komunikacyjnych, również na tym rynku - komentuje Paweł Trochimiuk, prezes Partner of Promotion. - Dość długo analizowaliśmy czy decydować się na jedną czy dwie placówki, jednak mając na względzie wielkość kraju i odmienność regionów, których centrami ekonomicznymi są oba miasta, zdecydowaliśmy się na dwie lokalizacje - zaznacza.

Przypomnijmy, że jesienią ub.r. Partner of Promotion uruchomiła swoje biuro w Moskwie (więcej na ten temat).

Chińskie placówki Partner of Promotion zostały otwarte w ramach porozumienia partnerskiego z działającą w Hongkongu agencją PR People Consultancy. - Ostatnie deklaracje pokazują, że Chiny planują nawet podwojenie swoich obrotów z Polską w najbliższych 5 latach. Z naszą globalnym myśleniem i lokalnym działaniem na pewno będziemy w stanie budować dobre relacje dla polskich firm na chińskim rynku - zapowiada Uhi Hui, właścicielka i CEO PR People Consultancy.

Z ramienia PR People Consultancy chińskie placówki Partner of Promotion będzie koordynować William Li. W Partner of Promotion za nadzór nad placówkami partnerskimi odpowiada odpowiada Anna Hahn-Leśniewska, pełniąca w agencji funkcję client service directora.

Autor:tw

Więcej informacji:Partner of Promotion

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas