Reklama 2015-12-03
3

„Party Challenge” w imprezowej kampanii piwa Desperados (wideo)

Z początkiem grudnia wystartowała kampania reklamowa piwa Desperados (Grupa Żywiec) pod hasłem „Party Challenge”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Good, Opus Film, K2, Media Vest i Roots PR.

Kampania jest oparta na charakterystycznym dla komunikacji marketingowej piwa Desperados motywie imprez. Akcja obejmie konkurs, w którym nocne kluby z czterech miast konkurować będą o miano najlepszego organizatora wydarzeń imprezowych. Informują o tym reklamy zapowiadające „pojedynek na brzmienia, pojedynek na emocje, pojedynek na wyobraźnię”.

Działania reklamowe są prowadzone w telewizji (kanały główne i tematyczne), internecie (m.in. social media) oraz na outdoorze.

Kreacją spotu zajęła się agencja Good, a produkcją - dom produkcyjny Opus Film. Za działania w internecie odpowiada agencja K2, za działania PR - agencja Roots PR, a media zaplanował i kupił dom mediowy Media Vest.

Autor: tw

Więcej informacji: Desperados, piwo, Grupa Żywiec

KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas