Prasa2009-03-19
0

'Party' i 'Życie na Gorąco' cały czas liderami, 'Gala' zyskałanajwięcej

Największą sprzedaż w segmencie people w grudniu ub. r. miałdwutygodnik "Party. Życie Gwiazd", ale najbardziej wzrosła sprzedażtygodnika "Gala". Z kolei wśród tytułów yellow same spadki - naczele "Życie na Gorąco".

Średnia sprzedaż ogółem "Party" (Edipresse Polska) w grudniu ub.r. wyniosła 473 296 egz., czyli o  6,6 proc. więcej niż w grudniu2007 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu w segmencie people znalazł się dwutygodnik"Show" (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż w grudniu ub.r.wyniosła 411 217 egz. (pismo ukazuje się od końca września 2008r.).

Trzecią pozycję zajęła "Viva!" (Edipresse Polska), które jakojedyna zanotowała spadek w segmencie i w grudniu ub.r. sprzedała191 077 egz., czyli o 16,9 proc. mniej niż rok wcześniej.

Czwartą lokatę zajął jedyny w zestawieniu tygodnik, czyli "Gala"(G+J Polska) ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 120 213 egz.Tytuł ten odnotował największy wzrost w zestawieniu wynoszący 32,9proc.

Zobacz tabelę

Porównując dane miesiąc do miesiąca, w grudniu ub.r. wporównaniu do listopada spadła sprzedaż ogółem "Party" i "Vivy!", awzrosła - "Show" i "Gali".

Zobacz tabelę* - "Gala" to jedyny tygodnik w zestawieniu. Pozostałe tytułyto dwutygodniki.



Wszystkie pisma z segmentu yellow (każde z nich wydajeWydawnictwo Bauer) w grudniu ub. r. odnotowały spadek sprzedażyogółem w porównaniu do grudnia 2007 roku.

Lider kategorii - tygodnik "Życie na Gorąco" - sprzedał się wilości wynoszącej 664 347 egz., czyli o 10,4 proc. niższej niż rokwcześniej. Druga lokatę zajął tygodnik "Twoje Imperium" - miał wgrudniu ub.r. średnią sprzedaż ogółem na poziomie 333 995 egz.(spadek także o 10,4 proc.). Najbardziej w dół poszybowała "Rewia",która znalazła się na miejscu trzecim (sprzedała 304 001 egz., o13,4 proc. mniej niż rok wcześniej).

Zobacz tabelę

Porównując dane z grudnia 2008 roku do danych z poprzedniegomiesiąca można zauważyć, że wzrosty sprzedaży zanotowały czterytytuły z segmentu yellow, a straciło jedynie "Na Żywo".

Zobacz tabelę

Autor:pp

Więcej informacji:Gala, Party, Show, zkdp, Życie na Gorąco

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas