Prasa2012-06-08
6

„Party” liderem, ale traci. „Gala” najbardziej na plusie

Magazyn “Party” był w marcu br. liderem sprzedaży wśród dwutygodników z segmentu people, ale jako jedyny zanotował spadek. Najwięcej zyskała „Gala”, lecz pozostała na ostatnim miejscu.

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika “Party” (Edipresse Polska) w marcu br. wyniosła 427 284 egz. i była niższa o 1,55 proc. niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. „Party” zanotowało jedyny spadek w zestawieniu. Zarówno w marcu br. jak i rok wcześniej tytuł miał cenę 1,99 zł, ale obecnie ma on także mutacje z płytami z DVD z filmami.

Na drugim miejscu utrzymał się konkurencyjny magazyn “Show” (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż wzrosła o 9,90 proc. i wyniosła 411 270 egz. Pismo w marcu br. miał tylko promocyjną cenę 1,50 zł, zaś rok wcześniej kosztowało tylko 1,99 zł.

Na podium znalazł się też drugi tytuł Edipresse - wprowadzony na rynek w październiku ub.r. - “Flesz. Gwiazdy & Styl”. Jego sprzedaż ogółem wyniosła 286 766 egz. Magazyn ten w marcu br. kosztował 1,50 zł.

Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 23,23 proc., zanotował dwutygodnik “Gala” (G+J Polska) zajmujący bez zmian piąte miejsce. Jego sprzedaż ogółem wzrosła o 23,23 proc., ale rok wcześniej magazyn ten było tygodnikiem i kosztował 3,59 zł (obecnie 4,99 zł).

Zobacz tabelę


W marcu br. w porównaniu do lutego br. największy wzrost sprzedaży ogółem zanotowała „Viva!” (Edipresse Polska) - jej wynik poszedł do góry o 5 proc. Największym spadkiem, wynoszącym aż 67,67 proc. dotknięta została „Gala”. W lutym br. miała ona jednak numer w cenie promocyjnej 0,99 zł, a w marcu już nie.

Zobacz tabelę

Autor:pp

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas