Prasa2013-10-02
1

“Party” liderem wśród dwutygodników people, “Flesz” stracił w lipcu najwięcej

W lipcu br. wszystkie dwutygodniki z segmentu people zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a liderem pozostało “Party”. Najwięcej stracił “Flesz”, a najmniej - “Viva!”.

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska) w lipcu 2013 roku wyniosła 384 063 egz. i była niższa o 22,48 proc. niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Cena “Party” w lipcu br. wyniosła 1,99 zł, a rok wcześniej tytuł miał jedno wydanie za 1,50 zł.

Na drugim miejscu uplasował się konkurencyjny dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 364 996 egz. Zanotował on spadek na poziomie 24,24 proc. Obecnie “Show” kosztuje 1,99 zł, a rok wcześniej - 1,50 zł. W czerwcu br. tytuł został jednak odświeżony i wsparty kampanią reklamową (więcej na ten temat).

Na trzeciej lokacie z wynikiem na poziomie 213 437 egz. znalazł się magazyn „Flesz. Gwiazdy & Styl” (Edipresse Polska). Jego średnia sprzedaż ogółem spadła w ciągu roku najbardziej w zestawieniu, bo aż o 35,58 proc. Cena “Flesza” w lipcu br. wynosiła 1,99 zł, a w lipcu ub.r. - 1,50 zł.

Najmniejszy spadek - 12,13 proc. - zanotowała będąca na czwartym miejscu “Viva!” (Edipresse Polska). Jej średni wynik sprzedażowy to 176 760 egz.

Zobacz tabelę


W lipcu br. w porównaniu do czerwca br. wszystkie magazyny zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem. Najwięcej zyskała ukazująca się od listopad ub.r. “Grazia”. Jej średnia sprzedaż ogółem poszła do góry aż o 30,64 proc.

Zobacz tabelę

 

Autor:pp

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas