W lipcu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było niezmiennie „Party”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Gala”, z kolei najwięcej stracił magazyn „Flesz”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w lipcu 2015 roku wyniosła 254 677 egz. W porównaniu do lipca 2014 roku była ona niższa o 27,85 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 13,01 proc. i średni wynik na poziomie 232 867 egz.
Na podium znalazła się jeszcze „Viva!” (Edipresse Polska), która przed rokiem była czwarta.
Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wzrosła w ciągu roku o 14,33 proc. do 175 940 egz. „Viva” w lipcu br. miała jedno wydanie w cenie promocyjnej 0,99 zł, a rok wcześniej nie było promocji cenowych.
Z kolei największy spadek w rankingu, wynoszący 58,54 proc., odnotował magazyn „Flesz” (Edipresse Polska), którego średni wynik w lipcu br. uplasował się na poziomie 104 957 egz. Tytuł ten w zestawieniu spadł z miejsca trzeciego na czwarte.
Ostatnie miejsce należało do magazynu „Gala” (Grupa Burda). Jego średni wynik sprzedażowy zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 27,87 proc. do 85 375 egz. Warto dodać, że w lipcu br. ukazał się jeden numer „Gali”, a w lipcu ub.r. - dwa.
Zobacz tabelęW lipcu 2015 roku w porównaniu do czerwca 2015 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Viva!” - było to 48,46 proc. Zaś największy spadek, wynoszący 26,42 proc., odnotowała „Gala”.
Zobacz tabelęSprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.