Prasa2015-07-02
2

„Party” na czele dwutygodników people. „Grazia” wyprzedziła „Vivę!” i „Flesz”

W kwietniu  2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było niezmiennie „Party”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Gala”, zaś najwięcej straciła „Viva!”.

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w kwietniu 2015 roku wyniosła 221 013 egz. W porównaniu do kwietnia 2014 roku była ona niższa o 18,87 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 1,31 proc. i średni wynik na poziomie 203 779 egz.

Na podium znalazła się jeszcze „Grazia” (Wydawnictwo Bauer), która rok wcześniej była piąta. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zwiększyła się w ciągu roku o 8,78 proc. do 121 853 egz. W kwietniu br. do jednego z wydań pisma dołączono kupony rabatowe w ramach akcji „Stylowe zakupy”.

Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Gala” (Grupa Burda), która zajęła miejsce ostatnie. Jej średni wynik poszedł do góry o 10,10 proc. do 50 333 egz.

Z kolei największy spadek w rankingu, wynoszący 31,96 proc., odnotowała „Viva!” (Edipresse Polska), której średni wynik w kwietniu br. uplasował się na poziomie 99 654 egz. Magazyn ten spadł z lokaty czwartej na piątą. Obecnie „Viva!” kosztuje 3,29 zł, a rok wcześniej - 2,99 zł.

Zobacz tabelę

W kwietniu 2015 roku w porównaniu do marca 2015 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Grazia” - było to 120,81 proc. Również i w tym ujęciu największy spadek, wynoszący 10,87 proc., odnotowała „Viva!”.

Zobacz tabelę


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas