Liderem sprzedaży w segmencie dwutygodników people w 2011 roku pozostał magazyn “Party”, ale jako jedyny zanotował spadek, a po piętach zaczął mu deptać “Show”. Największy wzrost odnotowała odświeżona “Gala”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika “Party” (Edipresse Polska) w 2011 roku wyniosła 443 471 egz. i była niższa o 3,22 proc. niż rok wcześniej. Tytuł ten jako jedyny zanotował spadek sprzedaży, ale utrzymał się na pozycji całorocznego lidera segmentu - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.
Na pozycji drugiej znalazł się konkurencyjny magazyn “Show” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem w ub.r. wzrosła o 6,3 proc. do 431 807 egz.
Największy wzrost wyniku należał do “Gali” (G+J Polska), której sprzedaż poszła do góry o 9,89 proc. i wyniosła średnio 100 937 egz. To średnie dane dotyczące zarówno tygodnika “Gala” ukazującego się do połowy kwietnia ub.r. jak i odświeżonego dwutygodnika wydawanego po tym okresie (w tabeli poniżej pokazujemy sprzedaż przed i po zmianie częstotliwości).
Średni wynik sprzedażowy ukazującego się przez ostatnie trzy miesiące 2011 roku “Flesza” (Edipresse Polska) wyniósł 395 226 egz., co dałoby mu trzecie miejsce w zestawieniu.
Zobacz tabelęZobacz tabelęZobacz tabelę
*- średnie dane tygodnika “Gala” i dwutygodnika “Gala”