Reklama 2008-11-06
0

Passion: Pasja słyszenia

3 listopada, pod hasłem "Pasja słyszenia", ruszyła kampania reklamowa Passion - zausznego aparatu słuchowego.

W ramach "Pasji Słyszenia" powstał 30 sekundowy spot reklamowy, reklama prasowa oraz artykuł sponsorowany przeznaczony do portali internetowych.

Spoty telewizyjne będą emitowane w stacjach TVP Info oraz TVN24. Kampania potrwa do końca stycznia 2009 r.

Kreację przygotowała agencja Grey Warszawa. Autorkami pomysłu są Agnieszka Stypa - senior art director oraz Magdalena Zalewska - senior copywriter. Dyrektorem kreatywnym odpowiedzialnym za projekt jest Katarzyna Sośnierz.

Film został wyprodukowany przez dom produkcyjny Tandem Taren-to. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Guideline.

Autor: pr

Więcej informacji: Passion

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas