Reklama2007-05-17
0

Pastellova reklama Lisnera

W czerwcu br. ruszy kampania reklamowa promująca pasty kanapkowe Pastelle marki Lisner.

Ma ona na celu zwiększenie znajomości produktów należących do tej kategorii a także zbudowanie pozytywnego wizerunku marki oraz oferowanych przez nią past wśród konsumentów.

    

Kampania będzie prowadzona na tablicach outdoorowych w największych polskich miastach oraz w ogólnopolskiej prasie kobiecej. Grupę docelową stanowią głównie kobiety w wieku 20 - 45 lat, mieszkające w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców i o dochodach przekraczających 1 800 PLN na gospodarstwo domowe.

Kreację przygotowała agencja reklamowa JUST, a media zaplanował i zakupił dom mediowy STARCOM.

Autor:kk

Więcej informacji:pastellova reklama lisnera

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas