Reklama2016-06-20
1

Pasztet Podlaski reklamowany z nowym logo jako „ulubiony od 1977” (wideo)

W telewizji, internecie i sklepach rozpoczęła się kampania reklamowa Pasztetu Podlaskiego (produkowanego przez Grupę Drosed). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Pasztet Podlaski. Ulubiony od 1977”, przygotowały i realizują firmy hi.advertising, Media Group i JBcomm.

Akcja ma na celu podkreślenie pozytywnego wizerunku Pasztetu Podlaskiego, a także prezentację jego nowych opakowań oraz odświeżonego logo.

- Pasztet Podlaski towarzyszy Polakom już od 1977 roku. Jego niezmienna jakość i smak to wartości doceniane przez kolejne już pokolenie konsumentów, a także gwarancja pewnego wyboru. Tradycyjny i niezawodny w każdej sytuacji, przywołuje najpiękniejsze wspomnienia rodzinnych wyjazdów, biwaków, rejsów czy górskich wędrówek, ponieważ mimo upływu lat smakuje jak dawniej - opisuje kampanię Agnieszka Kijek, dyrektor marketingu Grupy Drosed.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Akcja reklamowa zaczęła się 17 czerwca i potrwa do 31 sierpnia. Obejmuje telewizję (spoty sponsoringowe w kanałach grupy Polsat i TVN), internet (Facebook i YouTube) oraz punkty sprzedaży (materiały POS).

Kreacją i produkcją spotu zajęła się agencja hi.advertising, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Group, a działania PR realizuje agencja JBcomm.

Autor:tw

Więcej informacji:Pasztet Podlaski, Drosed

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas