Reklama2010-07-21
9

Paulina Smaszcz-Kurzajewska promuje biżuterię - będzie protest TVP?

Paulina Smaszcz-Kurzajewska została ambasadorką reklamową biżuterii Claudio Canziana. W materiałach promocyjnych prezenterka podkreśla, że pracuje w Telewizji Polskiej, która niedawno skrytykowała podobne zaangażowanie reklamowe Beaty Sadowskiej.

Smaszcz-Kurzajewska jako ambasadorka biżuterii włoskiego projektanta Claudio Canziana ma podkreślać optymizm, energię i dystans do siebie związane z tą marką. Prezenterka wzięła już udział w sesji fotograficznej na potrzeby działań promocyjnych, które będą prowadzone w całej Europie.

Co ciekawe, Paulina Smaszcz-Kurzajewska w autografach zamieszczonych na swoich zdjęciach promujących biżuterię Canziana dodała napis „TVP” ujęty w serce. Od półtora roku prowadzi bowiem w TVP2, razem ze swoim mężem Maciejem Kurzajewskim, morning show „Pytanie na śniadanie” (więcej). Tymczasem Komisja Etyki TVP zdecydowanie skrytykowała ostatnio udział Beaty Sadowskiej, również prowadzącej programy w Telewizji Polskiej, w kampanii reklamowej Toyoty (więcej).

Na razie nie udało nam się ustalić, czy komisja oceni również zaangażowanie Smaszcz-Kurzajewskiej w promocję biżuterii Canziana. Biuro prasowe TVP odmawia komentarza w tej sprawie.

Autor:Tomasz Wojtas

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas