Reklama2016-01-14
5

Paweł Gołębiowski wrócił do Media Group jako head of digital

Paweł Gołębiowski objął funkcję head of digital w domu mediowym Media Group, w którym pracował już kilka lat temu. W ostatnim okresie był związany z firmami Kwanko i K2 Media.

Przez ostatni rok Gołębiowski pełnił funkcję account managera w K2 Media, zajmując się realizacją kampanii w wyszukiwarkach i performance’owych m.in. dla L’Oreal Polska, Edipresse, Tago-Mago i Janssen. Wcześniej był m.in. sales managerem w Kwanko i TV/internet buyerem w OMD Poland.

W latach 2011-2014 Paweł Gołębiowski pracował już w Media Group, pełniąc funkcję interactive media plannera.

Obecnie na stanowisku head of digital zastąpił Bartłomieja Lissowskiego, który przejął funkcję media managera. Będzie bezpośrednio odpowiedzialny za obsługę grupy klientów oraz w większym stopniu zaangażowany w działania new businessowe.

Autor:tw

Więcej informacji:Paweł Gołębiowski, Media Group

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas