Prasa 2019-06-10
13

Paweł Jaśkowski redaktorem naczelnym "CKM"

Funkcję redaktora naczelnego "CKM" objął Paweł Jaśkowski, wcześniej m.in. wicenaczelny magazynu. Poprzedni szef "CKM" Mateusz Zieliński będzie teraz sekretarzem redakcji "Playboy'a" (oba tytuły wydaje Marquard Media Polska) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Informację o objęciu stanowiska redaktora naczelnego „CKM” Paweł Jaśkowski potwierdził na swoim profilu facebookowym. Poprzednio przez nieco ponad rok pracował w Wirtualnej Polsce jako wydawca serwisów lifestylowych.

Wcześniej był już związany z „CKM”. Od marca 2011 do stycznia 2016 roku był dziennikarzem witryny internetowej magazynu, potem przez prawie dwa lata jego szefem i zastępcą redaktora naczelnego „CKM”, a pod koniec 2017 roku - przez kilka miesięcy zarządzał wszystkimi serwisami Marquard Media Polska dla mężczyzn (także Playboy.pl i Esquire.pl). Następnie współpracował z „CKM” jako producent sesji fitness.

„CKM” z większą objętością

We wstępniaku w bieżącym numerze „CKM” odchodzący redaktor naczelny magazynu Mateusz Zieliński zapowiedział duże zmiany w piśmie od najbliższego wydania.

- Już za miesiąc „CKM” stanie się większy w każdy możliwy sposób, magazyn urośnie wzdłuż i wszerz, a także przybędzie stron. Nowości w tym następnym numerze będzie zresztą jeszcze więcej - zapowiedział.

Na razie nie wiadomo, o ile dokładnie wzrośnie objętość pisma i o ile wyższa będzie jego cena.

Mateusz Zieliński przechodzi do redakcji „Playboya”

Z kolei jak udało nam się ustalić, Mateusz Zieliński będzie teraz sekretarzem redakcji "Playboya". Poprzednio był redaktorem naczelnym CKM oraz przez trzy miesiące – zastępcą redaktora naczelnego. Wcześniej pracował także jako sekretarz tej redakcji. Był także dziennikarzem „Gazety Wyborczej”.

Na razie Marquard nie zdradza, kto będzie redaktorem naczelnym "Playboya". Ze stanowiskiem w maju br. pożegnał się Robert Ziębiński, który we wstępniaku do czytelników tłumaczył, że zajmie się obecnie m.in. pisaniem i wydawaniem książek.

Według danych ZKDP w pierwszym kwartale br. średnia sprzedaż ogółem „Playboya” wynosiła 21 632 egz. (8,2 proc. mniej niż rok wcześniej), a „CKM” - 14 200 egz. (po spadku o 27,5 proc. w skali roku).

Autor: Nikola Bochyńska

KOMENTARZE (13) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas