Funkcję redaktora naczelnego "CKM" objął Paweł Jaśkowski, wcześniej m.in. wicenaczelny magazynu. Poprzedni szef "CKM" Mateusz Zieliński będzie teraz sekretarzem redakcji "Playboy'a" (oba tytuły wydaje Marquard Media Polska) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Informację o objęciu stanowiska redaktora naczelnego „CKM” Paweł Jaśkowski potwierdził na swoim profilu facebookowym. Poprzednio przez nieco ponad rok pracował w Wirtualnej Polsce jako wydawca serwisów lifestylowych.
Wcześniej był już związany z „CKM”. Od marca 2011 do stycznia 2016 roku był dziennikarzem witryny internetowej magazynu, potem przez prawie dwa lata jego szefem i zastępcą redaktora naczelnego „CKM”, a pod koniec 2017 roku - przez kilka miesięcy zarządzał wszystkimi serwisami Marquard Media Polska dla mężczyzn (także Playboy.pl i Esquire.pl). Następnie współpracował z „CKM” jako producent sesji fitness.
„CKM” z większą objętością
We wstępniaku w bieżącym numerze „CKM” odchodzący redaktor naczelny magazynu Mateusz Zieliński zapowiedział duże zmiany w piśmie od najbliższego wydania.
- Już za miesiąc „CKM” stanie się większy w każdy możliwy sposób, magazyn urośnie wzdłuż i wszerz, a także przybędzie stron. Nowości w tym następnym numerze będzie zresztą jeszcze więcej - zapowiedział.
Na razie nie wiadomo, o ile dokładnie wzrośnie objętość pisma i o ile wyższa będzie jego cena.
Mateusz Zieliński przechodzi do redakcji „Playboya”
Z kolei jak udało nam się ustalić, Mateusz Zieliński będzie teraz sekretarzem redakcji "Playboya". Poprzednio był redaktorem naczelnym CKM oraz przez trzy miesiące – zastępcą redaktora naczelnego. Wcześniej pracował także jako sekretarz tej redakcji. Był także dziennikarzem „Gazety Wyborczej”.
Na razie Marquard nie zdradza, kto będzie redaktorem naczelnym "Playboya". Ze stanowiskiem w maju br. pożegnał się Robert Ziębiński, który we wstępniaku do czytelników tłumaczył, że zajmie się obecnie m.in. pisaniem i wydawaniem książek.
Według danych ZKDP w pierwszym kwartale br. średnia sprzedaż ogółem „Playboya” wynosiła 21 632 egz. (8,2 proc. mniej niż rok wcześniej), a „CKM” - 14 200 egz. (po spadku o 27,5 proc. w skali roku).