Internet2018-10-09
0

Paweł Kowalczyk na czele działu e-sportu w Ringier Axel Springer Polska

Paweł KowalczykPaweł Kowalczyk

Paweł Kowalczyk awansował w Ringier Axel Springer Polska na stanowisko kierownika działu e-sportowego. Z firmą jest związany od ośmiu lat.

Kowalczyk będzie odpowiedzialny za rozwój produktów e-sportowych Ringier Axel Springer Polska oraz relacje z kluczowymi partnerami rynku e-sportowego w Polsce. Będzie raportować bezpośrednio do Sabiny Lipskiej, dyrektora wideo w firmie.

Przez ostatni rok zarządzał już w Ringier Axel Springer Polska projektami z zakres e-sportu. Odpowiadał m.in. za uruchomienie wiosną br. serwisu Esportmania.pl, organizację plebiscytu Polish Esport Awards oraz zawieranie partnerstw strategicznych (niedawno podjęto współpracę ze spółką ESL i Legią Warszawa).

Paweł Kowalczyk z Ringier Axel Springer Polska i Grupą Onet jest związany od ośmiu lat. Zajmował się m.in. serwisami sportowymi (na czele z Przegladsportowy.pl, Sport.onet.pl i Ekstraklasa.tv) oraz działaniami marketingowymi „Przeglądu Sportowego”.

Jest absolwentem Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego oraz executive MBA w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/marcin-hajek-odchodzi-z-ringier-axel-springer-polska-zastapil-go-krzesimir-kotowski ##

Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. strony i aplikacje internetowe Ringier Axel Springer Polska zanotowały 20,33 mln realnych użytkowników, 2,21 mld odsłon oraz 28 minut i sekundę średniego czasu korzystania w ciągu dnia przez odwiedzającego.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas