Radio2015-03-24

Paweł Mrówka i Nawojka Chałupińska odchodzą z Eurozetu

Paweł Mrówka, dyrektor new business w Eurozecie, oraz Nawojka Chałupińska, brand manager Radia ZET Chilli, odchodzą z firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Mrówka formalnie pozostanie związany z Eurozetem do końca maja br., ale jego obowiązki przejmuje już Renata Wysocka, zastępca dyrektora sprzedaży ogólnopolskiej w firmie. Spółka nie zamierza zatrudniać nowego dyrektora new business.

Paweł Mrówka szefem new business w Eurozecie został w 2010 roku.  W latach 2002-2008 zarządzał kilkoma stacjami Grupy Ad.Point na Śląsku, które zostały przejęte przez Eurozet. Wcześniej w tej spółce był doradcą klienta i szefem sprzedaży na rynkach regionalnych.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/branza-radiu-zet-ciezko-bedzie-odbudowac-pozycje-zmiana-redaktora-naczelnego-niewiele-pomoze ##

Nawojka Chałupińska formalnie z firmą ma być związana do końca czerwca br., a jej obowiązki na stałe przejmuje Katarzyna Piecuch, dyrektor promocji stacji Grupy Eurozet.

Chałupińska do Eurozetu na stanowisko brand managera Radia ZET Chilli dołączyła w 2012 roku, wcześniej związana była z G+J Polska, gdzie pracowała jako project manager projektów specjalnych.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/robert-kozyra-radio-zet-musi-zatrudnic-w-koncu-kogos-kto-zna-sie-na-biznesie-radiowym ##

Autor:Patryk Pallus

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas