Reklama2014-11-24
3

Paweł Wilczak nakręcony przez multiroom reklamuje SmartDom (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa świątecznej oferty SmartDomu, programu promocyjnego Cyfrowego Polsatu i Plusa. W reklamach obecnych w telewizji, radiu i internecie, występują jego ambasadorzy Joanna Brodzik i Paweł Wilczak.

Prezentowana w spocie oferta programu SmartDom obejmuje telewizor LG Smart TV dostępny na raty bez pierwszej wpłaty, Multiroom HD i pakiet telewizyjny za połowę ceny (dowiedz się więcej).

Kampania obejmuje telewizję (m.in. Polsat, TVN, TVP1, TVP2, kanały tematyczne Polsatu), radio (m.in. Radio ZET, RMF FM, TOK FM, Radio Eska) oraz internet (ipla, serwisy Netshare, portale ogólnotematyczne, wyszukiwarki).

Kreację kampanii przygotowała agencja Grey. Spot wyprodukowała firma TFP, a postprodukcją zajął się Televisor. Media zakupiły domy mediowe PHD i Carat.

Cyfrowy Polsat na koniec III kwartału br. miał ok. 3,5 mln abonentów telewizji (więcej na ten temat).

Autor:pp

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas