Reklama2012-12-19
3

Paweł Wiśniewski: z Procter&Gamble do Hypermedia Isobar

Z początkiem 2013 roku Paweł Wiśniewski obejmie w agencji Hypermedia Isobar stanowisko digital production business unit directora. Przez ostatnich 20 lat Wiśniewski pracował w Procter&Gamble.

Digital production business unit director to nowe stanowisko w Hypermedia Isobar. Pełniąc tę funkcję, Paweł Wiśniewski będzie kierował ponad 80-osobowym zespołem świadczącym usługi technologiczne i produkcyjne oraz uczestniczył w pracach globalnego zespołu Aegis Media. Głównym zadaniem Wiśniewskiego będzie rozwój współpracy z lokalnymi i międzynarodowymi klientami agencji, takimi jak Procter&Gamble i Kellogs.

Właśnie w Procter&Gamble Paweł Wiśniewski pracował przez minione dwie dekady. Ostatnio, w latach 2006-2012, jako associate marketing director zajmował się całościową strategią działań komunikacji zintegrowanej dla wszystkich marek koncernu w Europie Środkowej. Wcześniej jako brand manager w pionie P&G Digital & Communication Planning był odpowiedzialny za działania w obszarze cyfrowych dla marek takich jak Pampers, Gillette czy Vizir. Ponadto zajmował się rozwojem działań i strategii komunikacji do dentystów kategorii Oral Care w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Autor:tw

Więcej informacji:Hypermedia Isobar, Procter&Gamble

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas