Reklama2023-12-01
4

Payback z nowym partnerem. Punkty będzie można zbierać w sieci Carrefour

Program lojalnościowy Payback ma nowego partnera wśród sieci spożywczych - została nim firma Carrefour Polska. Zgodnie z podpisaną 29 listopada br. umową, klienci sieci od połowy przyszłego roku będą mogli korzystać z programu Payback połączonych z funkcjonalnościami aplikacji “Mój Carrefour”.

- Partnerstwo z Payback pomoże nam w ujednoliceniu działań lojalnościowych, jako część platformy “Mój Carrefour”. To element naszej długofalowej strategii lojalizowania klientów i wzrostu ich wartości. Zależy nam nie tylko na utrzymywaniu atrakcyjności ofert i rozwiązań, ale również na jej podnoszeniu ze względu na dynamicznie zmieniające się środowisko, w którym klienci stają się coraz bardziej wymagający. Jesteśmy świadomi, że aby ten cel osiągnąć, niezbędne jest wdrażanie działań opartych o najnowsze technologie, analizy big data wspomaganych AI - mówi Robert Stupak, członek zarządu, dyrektor marketingu, e-commerce, polityki cenowej i IT w sieci Carrefour Polska.

Aplikacja “Mój Carrefour” nie znika

Dzięki współpracy firm będą klienci Carrefoura mogli nie tylko oszczędzać, korzystając z ofert zniżkowych, ale także zbierać punkty wymieniane m.in. na kolejne zakupy, zarówno w sklepach stacjonarnych Carrefour, jak i w sklepie internetowym sieci oraz u wszystkich stacjonarnych partnerów programu. 

Aplikacja mobilna „Mój Carrefour” wciąż będzie dostępna, zostanie jednak ona zintegrowana z programem Payback. Dzięki temu klienci korzystający z „Mój Carrefour” będą mieli dostęp nie tylko do swojej karty Payback, ale również kuponów Payback czy informacji o liczbie zebranych punktów Payback itp. Zachowane zostaną przy tym wszystkie unikalne funkcje aplikacji „Mój Carrefour”, takie jak m.in. czytnik cen oraz Scan&Go, pozwalająca na samodzielne skanowanie zakupów w sklepie.

- Na naszej współpracy z Paybackiem skorzystają jednak nie tylko nasi klienci, ale także nasi dostawcy. Będziemy w stanie zapewnić im unikatową i kompleksową wiedzę o konsumentach, jakiej dotychczas nie mieli. Mówimy o projekcie na skalę, której w Polsce jeszcze nikt nie był w stanie zapewnić - mówi Robert Stupak.

Payback zakończył współpracę z Kauflandem

Przez pięć lat partnerem spożywczym programu Payback była sieć Kaufland, która wiosną br. zrezygnowała z dalszej współpracy. Firma, która prowadzi w Polsce ponad 240 marketów, uruchomiła własny program lojalnościowy Kaufland Card.

- Nowe partnerstwo przyniesie wymierne korzyści dla obu stron. Współpraca z siecią sklepów Carrefour zwiększy atrakcyjność naszego programu, zarówno w krótkiej, jak i długiej perspektywie. To zupełnie nowe możliwości dla naszych uczestników. Jestem przekonany, że dzięki naszej zaawansowanej technologii i know-how na temat budowania zaangażowania klientów realnie wesprzemy Carrefour w zacieśnianiu relacji z klientami i przyczynimy się także do pozyskania nowych. Bez wątpienia pomogą nam w tym również innowacyjne narzędzia analityczne oparte m.in. na AI wykorzystywane przez nas nie tylko w Polsce, ale także na rynkach zagranicznych. – mówi Marcin Pilarski, managing director w Payback Polska.

Klienci Carrefour i użytkownicy Payback będą mogli skorzystać z pierwszych wspólnych ofert w połowie przyszłego roku, gdy program zostanie uruchomiony w całej Polsce.

Punkty Payback - gdzie je zbierać?

Payback pozwala na zbieranie punktów za zakupy w kinach sieci Multikino, stacjach paliw BP i kawiarniach Wild Bean Cafe, sklepach Maxi Zoo i PSB Mrówka. Placówkach CUK Ubezpieczenia, fly.pl czy Pryzmat. Jednocześnie bardzo dynamicznie rośnie korzystanie z programu w internecie, gdzie zbierać można punkty dokonane transakcje w sieciach afiliacyjnych. Dzięki temu można dostać punkty Payback za zakupy w setkach różnych e-sklepach.

Spółka Carrefour Polska w 2022 r. zwiększyła przychody o 15 proc. do 9,82 mld zł i zanotowała zysk netto na poziomie 276,6 mln zł. Firma posiada ponad 900 sklepów w formacie hipermarketów, supermarketów czy sklepów osiedlowych oraz sklep internetowy. 

Spółka Loyalty Partner Polska zarządzająca programem lojalnościowym Payback w 2022 r. zwiększyła przychody o 27,3 proc. do 109,39 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 5,53 do 3,85 mln zł

Autor:pp

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas