Internet2010-11-17
1

PayPal chroni płatności w internecie

Firma PayPal wprowadza stosowany na rynkach zachodnich system ochrony kupujących, który ma przyczynić się do wzrostu liczby Polaków robiących zakupy online.

PayPal przytacza statystyki, według których w ostatnim roku zakupu przez internet dokonało tylko 25 proc. Polaków, w porównaniu do 75 proc. Niemców i ponad 80 proc. Skandynawów (źródło: Report Linker2009).

Firma chce zwiększyć zaufanie do internetowej formy sprzedaży wprowadzając system, w ramach którego każdy kto dokona zakupu za pośrednictwem systemu PayPal w dowolnym sklepie akceptującym tę formę płatności, może w razie problemów liczyć na zwrot 100 proc. kosztów transakcji, niezależnie od wartości zakupu.

PayPal zapewnia, że pełna ochrona kupujących w systemie gwarantuje klientom zwrot całkowitej wartości zakupu, łącznie z kosztami wysyłki, zarówno z polskich, jak i zagranicznych sklepów. Zwrot kosztów nie jest ograniczony wartością ani liczbą transakcji, co oznacza, że zastrzeżenia można zgłaszać do zakupu towarów o dowolnej cenie czy w dowolnej ilości. Wyjątek stanowią produkty, których nie można przesłać pocztą.

"Eliminujemy ryzyko oszustwa. Jeśli coś pójdzie nie tak, na przykład dostaniemy w przesyłce przysłowiową cegłę, nic nie tracimy, gdyż jesteśmy objęci pełną ochroną kupujących" - twierdzi Przemek Pluta, dyrektor PayPal Polska.

Wśród sklepów akceptujących pełną ochronę kupujących są m.in. Merlin, Agito, Vobis, Cepelia, Poczta Kwiatowa, DHL, Zara i eBay.

Autor:km

Więcej informacji:PayPal, Przemek Pluta, PayPal Polska

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas