Prasa2020-12-20
3

PayU nowym partnerem płatności internetowych na Wyborcza.pl

Siedziba Agory (fot. materiały prasowe)Siedziba Agory (fot. materiały prasowe)

Zespół Wyborcza.pl (Agora) wdrożył rozwiązanie, pozwalające na uruchomienie opłat direct billing jednocześnie u trzech operatorów: w Play, Orange i Plusie. Nowym partnerem płatności internetowych na Wyborcza.pl jest teraz PayU.

Direct billing to sposób dokonywania płatności za towary i usługi w sieci poprzez doliczanie opłat bezpośrednio do rachunku klientów sieci telekomunikacyjnych. Dotychczas „Gazeta Wyborcza” współpracowała z operatorami indywidualnie - od grudnia br. oferuje klientom zintegrowaną możliwość skorzystania z opcji direct billing do płacenia za prenumeratę cyfrową jednocześnie w trzech sieciach. - Jesteśmy przekonani, że taka możliwość zwiększy komfort korzystania czytelników z naszych usług, będąc jednocześnie wygodnym i bezpiecznym sposobem dokonywania płatności za prenumeratę cyfrową. Nie wymaga on bowiem od użytkownika podawania danych kart płatniczych czy kredytowych, a dzięki połączeniu opłat pozwala zaoszczędzić czas na potrzebny regulowanie rachunków - komentuje Jagoda Kuchta, partnership manager w dziale strategii online „Gazety Wyborczej".

Opcja płatności direct billing u operatorów Play, Plus i Orange jest dostępna na stronie ofertowej prenumeraty „Gazety Wyborczej”, przy wyborze sposobu płatności. Metodę płatności direct billing obsługuje grupa Digital Virgo, która oferuje rozwiązanie DV Pass do płatności z rachunkiem operatorów telekomunikacyjnych ma całym świecie.

Subskrybenci Wyborcza.pl mogą też wybrać inne sposoby płatności za zamówienia - m.in. od grudnia mogą opłacać pakiety Wyborcza.pl poprzez system płatności internetowych PayU. - Zdecydowaliśmy się na zmianę partnera płatności internetowych, wybierając PayU  - to zaufany partner i lider rynku, obsługujący kilkaset milionów transakcji miesięcznie. Dzięki tej współpracy możliwe będzie ułatwienie procesu płatności, zwłaszcza w przypadku transakcji na urządzeniach mobilnych, co - jak sądzimy - zaowocuje kolejnym wzrostem liczby zakupionych prenumerat cyfrowych „Gazety Wyborczej”. Wspólnie już planujemy rozwijanie kolejnych rozwiązań z zakresu optymalizacji procesu płatności - dodaje Dorota Adamczyk-Mroczek, chief digital revenue officer „Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl.

„Gazeta Wyborcza” na koniec września miała 240,7 tys. subskrybentów cyfrowych. Z kolei cała grupa kapitałowa Agora w trzecim kwartale zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 34,2 proc. do 193 mln zł, a jej strata netto wg nowego standardu rachunkowego MSSF 16 pogłębiła się z 3,1 do 9 mln zł.

Autor:jk

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas