Prasa2012-05-23
5

„PC Format” zyskał 65 proc. dzięki obniżce ceny, „Chip” traci

Nowym liderem sprzedaży w segmencie pism komputerowych i o grach komputerowych w lutym br. został „PC Format”, który zanotował jednocześnie największy wzrost. Najwięcej stracił natomiast zajmujący ostatnie miejsce „Chip”.

Sprzedaż ogółem „PC Formatu” (Wydawnictw Bauer) w lutym br. wyniosła 124 066 egz., czyli o 65,63 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. Magazyn ten w lutym br. obniżył cenę z 7,99 zł do 4,99 zł i został wsparty kampanią promocyjną (dowiedz się więcej).

Z pierwszego miejsca na drugie spadł poświęcony grom komputerowym miesięcznik „CD Action” (Wydawnictwo Bauer) który miał w lutym br. sprzedaż ogółem wynoszącą 95 386 egz. po wzroście o 24,59 proc.

Podium zamyka “Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska) z wynikiem na poziomie 44 181 egz. i po spadku o 2,69 proc. Tytuł ten od stycznia br. ukazuje się jako miesięcznik, wcześniej był dwutygodnikiem. Jego cena wzrosła z 6,50 zł do 8,90 zł (więcej na ten temat).

Największy spadek zanotował zajmujący ostatnie, piąte miejsce miesięcznik „Chip” (Grupa Burda). Jego sprzedaż ogółem br. zmalała o 22,05 proc. do 24 326 egz.

Zobacz tabelę


W lutym br. w porównaniu do stycznia br. najwięcej zyskał “PC Format” (+ 92,17 proc.), a najwięcej stracił „Chip” (-13,08 proc.).

Zobacz tabelę

Autor:pp

Więcej informacji:PC Format, Chip, pismo komputerowe, zkdp

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas