Reklama2005-05-13
0

Peppermint dla firmy Rockwool

Rockwool odświeża wizerunek swych produktów w Polsce. Opracowanie projektów nowych opakowań powierzono Agencji Peppermint

"Zmiana opakowań produktów Rockwool jest elementem spójnych działań zmierzających do wzmocnienia wizerunku najważniejszych cech naszych produktów" - powiedział Jacek Kieszkowski dyr. marketingu Rockwool Polska.

Wspólnie opracowana koncepcja oparta na haśle "Więcej niż ocieplenie" silnie komunikuje najważniejsze zalety wełny mineralnej Rockwool.

 Na potrzeby akcji Agencja Peppermint opracowała materiały POS, outdoor, reklamy prasowe, artykuły sponsorowane oraz znak graficzny "przyjaznego domku".
 
Agencja Peppermint współpracuje z  Rockwool Polska w zakresie nowej strategii komunikacji od sierpnia 2004 roku.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas