Reklama2016-03-31
0

Pepsi Light reklamowana w butelkach w kształcie hantli

Koncern Pepsi postanowił udowodnić, że napój Pepsi Light może towarzyszyć nawet sportowcom na sali gimnastycznej czy w siłowni. Przygotował na wybrane rynki serię butelek w kształcie hantli.

Niezwykła seria butelek z Pepsi Light dotyczy wyłącznie opakowań dwulitrowych, których ciężar wynosi dokładnie 2 kilogramy. Kształt butelki naśladuje hantle - popularny sprzęt do ćwiczeń siłowych.

Pepsi przekonuje, że dietetyczny napój sprzedawany w takim opakowaniu przyda się sportowcom na sali gimnastycznej, bowiem będą mogli nie tylko zaspokoić pragnienie, ale także użyć butelek jako ciężarków ćwiczących bicepsy.

Za kreację butelek odpowiada agencja AlmapBBDO, niezwykłe opakowania będą dostępne w sprzedaży w Brazylii i na kilku innych rynkach, szczegóły w tej sprawie nie są jednak znane.

Obecna kampania Pepsi nie jest jedyną, w której koncern wykorzystuje do promocji wyjątkowe opakowania. W lutym koncern zapowiedział, że wprowadzi globalnie do sprzedaży puszki i butelki z emotikonami. Podobnych rozwiązań reklamowych poszukuje też największy konkurent Pepsi - Coca-Cola, która m.in. przygotowała bożonarodzeniowe butelki z kokardą, zaoferowała też w USA opakowania opatrzone unikalnymi etykietami.

Autor:ps

Więcej informacji:Pepsi, Pepsi Light

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas