Reklama2009-10-04
0

PepsiCo planuje zwiększenie nakładów na reklamę

Firma PepsiCo zapowiedziała, że w przyszłym roku zwiększy swojenakłady na reklamę.

W obecnym roku Pepsi utrzymało na zeszłorocznym poziomie wartośćswoich reklamowych budżetów, ale jak zapewniła prezes i dyrektorwykonawczy firmy Indra Nooyi, w roku 2010 wartość ta pójdzie wgórę.

Pepsi planuje m.in. całkowitą przemianę marki napojów Gatorade,chcąc dotrzeć z nią do sportowców na różnych etapach ichtreningów.

W ciągu ostatnich pięciu lat Pepsi przeniosło prawie 1/3 swoichnakładów na reklamę do sektora cyfrowego.

źródło: Marketing Week

Autor:km

Więcej informacji:PepsiCo

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas