Reklama 2014-04-16
0

„Perfekcja w Twoim rytmie” reklamuje pralki Bosch (wideo)

Wystartowała druga odsłona ogólnopolskiej kampanii reklamowej pralek Bosch z systemem VarioPerfect. Akcję przygotowały m.in. agencje PrimeMovers i The Addictives.

Celem kampanii jest promowanie systemu VarioPerfect, dzięki któremu pralki Bosch dopasowują się do rytmu życia użytkowników. W ramach akcji od 15 kwietnia do 31 sierpnia każdy zgłoszony zakup wybranego modelu pralki z systemem VarioPerfect będzie nagradzany zwrotem 300 zł.

Kampania obejmuje reklamy w prasie (pisma wnętrzarskie i poradnikowe) oraz internecie (serwis varioperfect.pl, newslettery, aktywności w porównywarkach cenowych i na Facebooku), które potrwają do końca roku.

Z kolei spot telewizyjny emitowany będzie do końca maja br. m.in. w TVP1, TVN7 i BBC Knowledge oraz w serwisach internetowych ipla.tv, vod.pl i player.pl.

Spot telewizyjny odpowiadają firmy BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego i PrimeMovers, a pozostałe reklamy - agencje FaceAddicted i 3M Projekt. Za zakup mediów odpowiada The Addictives.

Autor: łb

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas