Reklama2019-08-22
5

„Nie musisz się ograniczać” w reklamach bezalkoholowej Perły (wideo)

Wystartowała internetowa kampania reklamowa bezalkoholowej wersji piwa Perła (produkowanego przez Browary Lubelskie Perła). Spoty do akcji, realizowanej pod hasłem „Nie musisz się ograniczać”, przygotowało Please Productions.

W reklamach występują m.in. chłopak wykonujący akrobacje na deskorolce, tatuator Paweł Reduch oraz grupa przyjaciół na wakacjach w egzotycznej części świata. Wszyscy bohaterowie piją przy tym bezalkoholową wersję piwa Perła.

Spoty mają odzwierciedlać hasło Nie musisz się ograniczać”.

 

Kampania jest realizowana w internecie, obejmuje m.in. platformy społecznościowe.

Spoty do niej przygotowała firma Please Productions.

 

Działania reklamujące alkoholową wersję piwa Perła od ponad roku są prowadzone pod hasłem „Nad jednym nie musisz się zastanawiać”. W ostatnim spocie wystąpiła para szykująca się do randki.

 

Autor:tw

Więcej informacji:Perła, piwo

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas