Reklama2014-09-04
0

Perła znów reklamowana jako „najbardziej lubelskie piwo na świecie” (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa piwa Perła (produkowanego przez Perłę - Browary Lubelskie) podkreślająca jego silne związki z Lubelszczyzną. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencja Raymond i dom mediowy Media Group.

Nowy spot Perły pokazuje, że mieszkańcy Lubelszczyzny nie żyją jak ludzie w metropoliach: nie podążają za modami i nie są pochłonięci internetem, za to prowadzą prawdziwe życie i angażują się w to, na czym im najbardziej zależy, m.in. produkcję piwa Perła. Podsumowuje to slogan: „Perła. Najbardziej lubelskie piwo na świecie”.

Pierwszy spot oparty na tym haśle był emitowany dwa lata temu (obejrzyj go).

Obecna kampania reklamowa obejmuje telewizję, prasę i internet.

Kreacją i produkcją reklam zajęła sią agencja Raymond (należąca do grupy Young & Rubicam), a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Group.

Autor:tw

Więcej informacji:Perła, piwo Perła, Browary Lubelskie

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas