Reklama2023-06-02
2

PGE podkreśla w reklamach, ile klienci oszczędzą dzięki rządowej tarczy

W nowej kampanii PGE Polska Grupa Energetyczna podkreśla, że w ramach wsparcia Rządowej Tarczy Solidarnościowej w 2023 roku przekaże łącznie 10 mld zł.

W reklamach podkreślane są oszczędności w rachunkach za prąd, które dzięki Rządowej Tarczy Solidarnościowej mogą uzyskać gospodarstwa domowe oraz rolnicy.

- Dzięki środkom przekazanym przez PGE każda rodzina w Polsce w 2023 roku zaoszczędzi na swoich rachunkach za prąd ok. 2 tys. zł rocznie, osoby niepełnosprawne ok. 2,6 tys. zł, a duże rodziny i rolnicy nawet 3 tys. zł - wylicza Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

 

Akcja reklamowa ruszyła 1 czerwca, obejmuje telewizję, internet i outdoor.

Większościowym akcjonariuszem PGE jest Skarb Państwa, ma 60,86 proc. akcji. W ub.r. grupa PGE zanotowała wzrost przychodów z 73,43 do 84,75 mld zł, a jej zysk netto zmalał z 3,94 do 3,39 mld zł.

Teraz spot, wcześniej SMS-y

PGE po raz kolejny w tym roku wykorzystuje w swoich działaniach marketingowych rządową Tarczę Solidarnościową. Pod koniec stycznia firma wysyłała swoim klientom wiadomości SMS w których informowała, że na niższe rachunki za prąd wpłynęła rządowa Tarcza Solidarnościowa.

W sieci publikowano wówczas skriny wysyłanych przez Grupę PGE sms-ów do klientów o treści "Rachunki za prąd w 2023 roku w gospodarstwach domowych są mniejsze o 2-3 tys. dzięki rządowej Tarczy Solidarnościowej".

Wiadomości spotkały się z krytyką niektórych dziennikarzy i publicystów . Dlaczego firma @Grupa_PGE spamuje mi telefon rządową propagandą? - zapytał publicysta Łukasz Warzecha. - Nie wyrażałem w żadnym momencie zgody na korzystanie w ten sposób z mojego numeru telefonu. Chyba powinien się tym @UODOgov_pl zainteresować?- dodał.

Grupa PGE tłumaczyła wówczas, że wysyłane wiadomości tekstowe są częścią kampanii informacyjnej dla klientów indywidualnych, poświęconej cenom za energię i zasadom rozliczeń w 2023 r. W ramach kampanii w 62 Biurach Obsługi Klienta spółka zamieściła plakaty informacyjne, a w call center PGE można usłyszeć informacje o zasadach rozliczeń za energię w 2023 roku.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas