Reklama2011-11-08
0

Philips dzieli medialny budżet między Carat i MPG

Philips podzielił obowiązki w zakresie swojego globalnego budżetu medialnego pomiędzy domy mediowe Carat (Aegis) i MPG (Havas).

MPG będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla działu Consumer Lifestyle holenderskiego producenta w Ameryce Północnej i Południowej oraz Europie Południowej.

Tymczasem Carat, który do tej pory w całości odpowiadał za medialny budżet Philipsa, będzie nadal obsługiwał wspomniany dział firmy na innych rynkach. Agencja będzie także wciąż odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów dla pozostałych działów Philipsa - Lighting i Healthcare.

Obecnie prowadzony jest przetarg także na globalny budżet kreatywny holenderskiej firmy. W tym miesiącu mają się odbyć finałowe prezentacje uczestniczących w postępowaniu agencji Ogilvy & Mather, TBWA, Leo Burnett oraz DDB (ta ostatnia broni budżetu).

W skali globalnej Philips przeznacza na promocję w mediach około 500 milionów dolarów rocznie.

Autor:km

Więcej informacji:Philips

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas