Reklama2004-12-16
0

Philips zmienia wizerunek

Philips rozpoczął nową kampanię wizerunkową swojej marki

Dotychczasowe hasło reklamowe firmy "Let’s make things better" ("Odkryjmy lepszy świat") zostało zastąpione sloganem "Sense and simplicity". Jak twierdzi firma, to krok w kierunku użytkowników, którzy od produktów oczekują zarówno zaawansowania technologicznego jak i prostoty w obsłudze.

Ostatnie lata upłynęły pod znakiem rewolucji technologicznej. Odzwierciedlały to same reklamy, gdzie określenie "cyfrowy" było wyznacznikiem jakości i nowoczesności produktu.
Tymczasem, jak twierdzi firma Philips, około 30% domowych produktów sieciowych jest zwracanych sprzedawcy ze względu na kłopoty z obsługą. Zjawisko to ma miejsce bez względu na kulturę informatyczną społeczeństwa i szerokość geograficzną.

Obecnie marka Philips ma odzwierciedlać przekonanie, że prostota może być celem technologii.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas