Badania2012-11-06
5

Piano zna co czwarty internauta, niewielkie zainteresowanie

Co czwarty polski internauta (23%) słyszał o systemie płatnego udostępniania treści prasowych Piano, ale jedynie 1,4% wyraża zainteresowanie zakupem abonamentu - wynika z badania zrealizowanego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR).

System Piano, pobierający opłaty za treści m.in. "Gazety Wyborczej", "Super Expressu", czy "Polska The Times", został wprowadzony na polski rynek we wrześniu br. (więcej na ten temat).

O możliwości odbioru prasowych treści premium za pomocą Piano słyszał co czwarty internauta (23%). Częściej wiedzę na ten temat posiadali mężczyźni (28%) niż kobiety (19%), osoby z wykształceniem wyższym (32%) oraz mieszkańcy wielkich miast powyżej 500 tys. mieszkańców (33%).

>>> Piano Media jak „New York Times”: będzie nowy system płatności

Około 6% osób, które znają Piano, jest zainteresowane zakupem abonamentu w przyszłości. Oznacza to, że jedynie 1,4% ogółu internautów rozważa płatne konsumowanie treści online.

Badanie Omnibusowe go96! zostało zrealizowane przez IIBR metodą CAWI w dniach 9-11 października br. na reprezentatywnej próbie 1000 polskich internautów w wieku 15+ lat.

Autor:km

Więcej informacji:Piano, Piano Media

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas