Telewizja2014-07-17
7

„Piaskiem po oczach” przegrało z TVP Info. Hitem rozmowa ze Zbigniewem Jakubasem

Konrad Piasecki, fot. TVN / Krzysztof DubielKonrad Piasecki, fot. TVN / Krzysztof Dubiel

W minionym sezonie „Piaskiem po oczach” Konrada Piaseckiego śledziło średnio 270 tys. widzów. Program dał TVN24 drugie miejsce w rynku wśród kanałów informacyjnych, ale pierwsze w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 685 tys. zł.

Kolejny sezon „Piaskiem po oczach” na antenie TVN24 oglądać można było w okresie od 6 września 2013 roku do 4 lipca 2014 roku, w piątki o godz. 20.00. Średnia widownia publicystycznego programu wyniosła 270 tys. osób, co przełożyło się na 1,80 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 0,95 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement.

>>> „Kawa na ławę” liderem cotygodniowych programów publicystycznych

W minionym sezonie najpopularniejsze wydanie programu Konrada Piaseckiego. zostało wyemitowane 27 czerwca br. Obejrzało je 454 tys. widzów. Tego dnia gościem magazynu był Zbigniew Jakubas, współwłaściciel Mennicy Polskiej. Wszystkie trzy topowe odcinki programu przekroczyły granicę 400 tys. oglądających.

Trzy topowe wydania „Piaskiem po oczach”

Zobacz tabelę

W czasie nadawania audycji stacja TVN24 przegrywała walkę o widza z TVP Info. Stacja ta emitowała w tym paśmie „Dziś wieczorem” oraz „Forum”, co przekładało się na 2,27 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął Polsat News („To był dzień”; 0,65 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN24 miała jednak wyższy wynik niż TVP Info.

Widownia programu na tle konkurencji

Zobacz tabelę


Wpływy z reklam przy emisji „Piaskiem po oczach” w zakończonym właśnie sezonie wyniosły 685 tys. zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas