Reklama2008-07-03
0

Piast: dla ludzi otwartych

Rusza nowa outdoorowa kampania wizerunkowa marki Piast. Akcja podhasłem "Dla ludzi otwartych" będzie prowadzona od lipca na DolnymŚląsku.

Kreacja najnowszej kampanii należącego do Carlsberg PolskaPiasta nawiązuje do otwartości i serdeczności charakterystycznychdla mieszkańców Dolnego Śląska. - Tylko w tym regionie można poczućtaki szczególny klimat - uzasadnia Jacek Stefaniak, senior brandmanager marki Carlsberg Polska. - Dlatego właśnie w pierwszejodsłonie naszej kampanii zdecydowaliśmy się pokazać takie osoby,związane z Dolnym Śląskiem - dodaje. Plakaty są utrzymane wcharakterystycznej dla marki, czarno - białej tonacji.

piast

Prowadzona przez cały lipiec kampania będzie miała największydotychczas dla Piasta zasięg. Billboardy i wielkoformatowe siatkireklamujące markę pojawią się bowiem w głównych miastach DolnegoŚląska, natomiast flagi - na terenie mniejszych miejscowościregionu.

Kolejne odsłony kampanii pojawią się w sierpniu i wrześniu.

Autorem kreacji jest agencja Red8 Communications Group,natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada Media DirectionOMD.

Autor:tw

Więcej informacji:Piast

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas