Rusza nowa outdoorowa kampania wizerunkowa marki Piast. Akcja podhasłem "Dla ludzi otwartych" będzie prowadzona od lipca na DolnymŚląsku.
Kreacja najnowszej kampanii należącego do Carlsberg PolskaPiasta nawiązuje do otwartości i serdeczności charakterystycznychdla mieszkańców Dolnego Śląska. - Tylko w tym regionie można poczućtaki szczególny klimat - uzasadnia Jacek Stefaniak, senior brandmanager marki Carlsberg Polska. - Dlatego właśnie w pierwszejodsłonie naszej kampanii zdecydowaliśmy się pokazać takie osoby,związane z Dolnym Śląskiem - dodaje. Plakaty są utrzymane wcharakterystycznej dla marki, czarno - białej tonacji.
Prowadzona przez cały lipiec kampania będzie miała największydotychczas dla Piasta zasięg. Billboardy i wielkoformatowe siatkireklamujące markę pojawią się bowiem w głównych miastach DolnegoŚląska, natomiast flagi - na terenie mniejszych miejscowościregionu.
Kolejne odsłony kampanii pojawią się w sierpniu i wrześniu.
Autorem kreacji jest agencja Red8 Communications Group,natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada Media DirectionOMD.