Reklama2004-03-23
0

Piast Jasny Pełny zamiast Wrocławskiego

W połowie kwietnia, w regionie dolnośląskim pojawi się Piast Wrocławski

 Piwo stopniowo zastąpi na sklepowych półkach Piasta Jasne Pełne. Jednocześnie ze sprzedaży wycofany zostanie Wrocławski Full.

Decyzja o wprowadzeniu nowego wariantu Piasta pozwoli skoncentrować działania na budowaniu jednej, silnej marki regionalnej.

Piast Wrocławski to kontynuacja najlepszych piwowarskich tradycji Dolnego Śląska. Jego smak oparty jest na sprawdzonych piastowskich recepturach, a nowa nazwa piwa jeszcze mocniej podkreśla więzi łączące markę z regionem i jego symbolami.

Produkt oferowany będzie w nowym opakowaniu. Wyrazista żółto–czarna kolorystyka nadaje butelce i puszce zdecydowanego i oryginalnego charakteru.

Pojawieniu się Piasta Wrocławskiego towarzyszyć będzie intensywne wsparcie reklamowe: materiały POS w punktach sprzedaży, reklamy w prasie regionalnej oraz kampania billboardowa.

Piast Wrocławski jest marką nierozerwalnie związaną z regionem Dolnego Śląska, dlatego z dumą włącza się w akcje wspierania jego najcenniejszych skarbów.

Program „Piast dba o zabytki Dolnego Śląska” pozwoli perłom dolnośląskiej architektury rozbłysnąć pełnią niepowtarzalnego uroku. Część zysków ze sprzedaży Piasta Wrocławskiego przeznaczonych będzie na renowację wrocławskiego Ratusza.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas