Reklama2004-08-05
0

Piąte urodziny SPC House of Media

Niesieciowy SPC House of Media obchodzi 5. urodziny

Dom mediowy SPC House of Media został założony w sierpniu 1999 roku przez Rolanda Sprunga (Prezes Zarządu) i Michała Szeptyckiego (Dyrektor ds. Mediów). Był to pierwszy w Polsce dom mediowy nie związany z żadną agencją reklamową ani z międzynarodową siecią - informuje Brief.

 Pierwszym klientem SPC był OFE Rodzina. Wśród kolejnych klientów byli m.in.: TP SA, Groupe SEB Polska (marka Tefal), TelePizza, Metsa Tissue (marki Mola i Lambi), PKN Orlen (Orlen Team, Eksterm Plus, Qal), Sokołów, Atlantic (kampania TV w Rosji), Ernst & Young czy ministerstwo turystyki Turcji. W ciągu 5 lat działalności SPC House of Media zwiększył przychody z 7,5 mln w 1999 r. do 28 mln w 2003 r.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas