Telewizja2015-05-27
9

„Piekielny hotel” miał tylko 1,2 mln widzów. TVN przegrał z konkurencją

Prowadzony przez Małgorzatę Rozenek program „Piekielny hotel” oglądało średnio 1,2 mln osób. TVN w czasie emisji serialu przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami, a wpływy reklamowe wyniosły 9,21 mln zł.

Reality-show „Piekielny hotel” emitowany był na antenie TVN w niedziele o godz. 18.00, w okresie od 15 marca do 24 maja br. Pierwszą serię formatu śledziło średnio 1,16 mln widzów. Przełożyło się to na 9 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 13,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie zdecydowanie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek programu prowadzonego przez Małgorzatę Rozenek. Oglądało go średnio 1,81 mln osób.

TVN w czasie emisji „Piekielnego hotelu” przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie był Polsat, nadający wówczas reality-show „Nasz nowy dom” i „Wydarzenia”, co przełożyło się na 16,62 proc. udziału. Drugie miejsce zajęła Jedynka (powtórki „Strażaków” i muzyczny teleturniej „Jaka to melodia?”; 14,21 proc.), a trzecia była Dwójka (gł. „Panorama”, „Sport telegram” i „Pogoda”; 10,04 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN był drugi za Polsatem, a dalej uplasowały się: TVP1 i TVP2.

Oglądalność konkurencji

Zobacz tabelę

Program przyniósł stacji TVN 9,21 mln zł z reklam (dane cennikowe, bez rabatów). TVN na razie nie informuje, czy powstanie kolejna seria reality-show.

W programie „Piekielny hotel” Małgorzata Rozenek przeprowadzała metamorfozy podupadających hoteli, pensjonatów i gospodarstw agroturystycznych. Format wyprodukowała firma Golden Media Polska (dowiedz się więcej).

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas