Prasa2013-09-25
7

„Piękno & Pasje” konkurencją dla “Sielskiego Życia”

Polskie Wydawnictwo Rolnicze wprowadziło właśnie na rynek nowy dwumiesięcznik “Piękno & Pasje”, kierowany do osób zainteresowanych życiem poza miastem. Pismo konkurować będzie z wydawanym przez Burdę “Sielskim Życiem”.

W magazynie „Piękno & Pasje” znaleźć można m.in. teksty dotyczące aranżacji wnętrz, regionalnej kuchni oraz porady dla miłośników ogrodów i sadów. W piśmie publikowane są także reportaże o ciekawych ludziach.

- Na naszych łamach opowiemy Wam o ludzkich losach oraz pokażemy urzekające zakątki i mało znane zabytki. Odkryjemy przed Wami bogactwo przyrody, zwyczaje dzikich zwierząt i piękno otaczającego świata - napisał we wstępniaku zespół redakcyjny i redaktor naczelny Karol Bujoczek, który łączyć będzie kierowanie nowym dwumiesięcznikiem z funkcją naczelnego pisma “Top Agrar Polska”. Zastępcą redaktora naczelnego jest Ewa Krzysztofiak, a redakcja liczy dziewięć osób.

Pierwszy numer “Piękna & Pasji” liczy 140 stron, ukazał się w nakładzie 120 tys. egz. i w cenie 7,90 zł. Magazyn kupić można w sieciach kolporterskich Ruchu, Kolportera, Garmond Press oraz Pol Perfect. Jego wprowadzenie na rynek wspiera kampania reklamowa m.in. w telewizji.

Dwumiesięcznik „Piękno & Pasje” jest wydawany na licencji tytułu „LandLust”, który w Niemczech ma nakład ponad 1 miliona egzemplarzy.

Od 2011 roku na rynku ukazuje się także poświęcony życiu poza miastem dwumiesięcznik “Sielskie Życie” (Grupa Burda).

Autor:pp

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas