Telewizja2018-08-23
1

„Piękny wiek” - akcja telewizji History na 100-lecie odzyskania niepodległej (wideo)

W czwartek 23 sierpnia br. wystartuje kampania „Piękny wiek” telewizji History (A+E Networks) z okazji 100. rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości. Projekt pokazuje stuletnich Polaków.

Akcja skupia się na prezentowaniu ważnych momentów z najnowszej historii Polski. Do projektu zaproszono siedem osób z całego kraju, które ukończyły 100 lat. Podzielili się oni historiami ze swojego życia na tle burzliwych dziejów współczesnej Polski.

W kampanii występują: Irena Becker z Gdyni, siostra Regina Mizgier z Marek k. Warszawy, Stanisława Stwora z Katowic, Henryk Dłużewski z Kielc, Maria Wachowicz z gminy Zgierz, Henryk Zgorzałek z Siedlec oraz śp. płk. Mieczysław Herod z Krakowa.

Wszyscy bohaterowie wzięli udział w sesji portretowej autorstwa fotografa Szymona Szcześniaka. Kampanii towarzyszy nowa wersja piosenki „Dzień dobry Polsko” w wykonaniu rapera Doniu z zespołu Ascetoholix. Do utworu powstało tzw. lyrics video, które będzie emitowane na antenie telewizji History od 1 października.

Akcja obejmuje kampanię outdoorową w 9 miastach, która wystartuje w czwartek 23 sierpnia i potrwa do połowy listopada br. - na billboardach pojawią się Stanisława Stwora oraz Henryk Dłużewski - a także cross-promocję i internet (Crime+Investigation Polsat, H2, Lifetime).

Kampanię „Piękny wiek” przygotował i zaplanował dział marketingu i kreacji A+E Networks (Katarzyna Koźluk, Rami Haidar i Tomasz Teodorczyk) w Warszawie i Londynie.

Projekt „Piękny wiek” ma też wersję video, w której występują Henryk Dłużewski oraz siostra Regina Mizgier. Za montaż i reżyserię odpowiada Wit Dziki z firmy produkcyjnej Dziki Film.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w lipcu br. udział History wyniósł 0,25 proc.

Autor:łb

Więcej informacji:Piękny wiek, History, A+E Networks

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas